Christine

| |
what's wrong?
i feel so alone again.
Kıvamını bilebilmek erdem sayılıyor. Narsist olmak, hissiz olmak, yumuşak bir kıvamda dolaşmak ve sünger gibi hayatı soğurmak daha çok para ediyor. Hepimiz kusursuzuz bu memlekette, ben sorunluyum diye bağırınca dikkat çekiyor.
Bu gün yine ahlaksızlık yaptım, kendimi sevdim, kedilerin kuyruğuna bastım. Ne varsa okudum öğrendim, reytingimi arttıracak kısmını paylaştım, ötesini boşverdim. Bu gün yine hayatı kınadım, hayata küfrettim, iki tekme salladım. Bu gün bunu farkettim, bunu ilk farkeden benim, Allah'ın salakları hepinizi döverim.
Realizm diyorduk hos diyorduk ta... N'aptın kardeş? Tüm bunları sorgularken realizmi de bunların içinde bulmadın mı? Paralel değiller demek kesişiyorlar bir noktada, ya da realizm altkümesimidir tüm sorunların.
Kendime çeki düzen vermeliyim, tam 4 gündür boşluyorum hayatı. Tam 4 gündür gol yiyorum. Dost bildiklerimle sevdiklerimi karıştırmadığıma üzülüyordum realizm ama sen haklı çıktn. Bir adam sevmeye çalışıyorum. Bir başkasını ise seviyorum. Ama bunun hengisi gerçek hangisi değil ayırt edemiyorum.
Bu son olsun realizm, artık görüşmeyelim. İyisin, hoşsun, ama biraz canımı sıkıyorsun.
Bu günlerde hayata da çok sözüm var ama dinlemiyor pek beni. Beni kaybedince anlaycaksın değerimi. Çok geç olacak. Kendine bir çeki düzen ver bence, ayırıveririm yollarımızı. Hem de seni çiğneye çiğneye!

0 yorum: