Last Call Casualty

| |
En entelektuel olup, en tevazu sahibi olmadin ya; ona yan. En iyi olup, hic sesini cikaramadin ya; git, bunun avuntusuna dayan. Sen, Eyy en merhametliden medet uman;

O da seni terketti oglum, uyan.

Memleketlime, yurdum insanina, esime, dostuma, hergun, gereksiz, nedensiz sesleniyorum burdan.

Neseli bir hint klibi misali, yemyesil cimenlerin, tozlu toprak patikalarin buludundugu bir yerde biraktim aklimi, kalan kirintilariyla, is yapmaya calisiyorum, onu da bin parcaya boluyorum. Bir sureligine disariya servis vermeyi birakiyorum. Derdiniz, tasaniz, emriniz basimin ustune.

Bilmedigim sey yok, yine de geldim dunyaya, oysa hic zamanim yok. Zamanim yok! Off, hala zamanim yok.

4 yorum:

Zeynep dedi ki...

çav,
entelektüel tek l ile yazılır.

sickprincess dedi ki...

hemen degistiriyorum. off, bu typo'larim cok fena!

bi de "cav" niye, bir yere gitmiyorum, icerisi burasi, disari servise cikmayacagim, thats all!

Zeynep dedi ki...

merhaba prenses,
söylediğin şeyleri anlamadım. aslında buraya yazarken, keşke bu kadar kısa yazmasam belki yanlış anlar diye düşünmüştüm. keşke bi' şeyler daha ekleseymişim. ama zaten "çav" diyerek bir sevimlilik yaptığımı düşünmüştüm, kullandığın kelimlerden çıkarttım ki becerememişim sanırım.
üzgünüm.
tek taş da banal değil bence :)

bir de "çav" hem merhaba, hem de hoşçakal anlamında kullanılıyor.

sickprincess dedi ki...

hehe cahil prenses v.0.1 :))

bunu da senden ogrendim, e o zaman hosgeldin..