Netherland

| |
Böyle bir tren ama dışı ne renk göremedim. İçi bir değişik, belediye otobüsü gibi dizilmiş koltuklar. Ama daha seyrek. Camlar oldukça pis. Almanya civarındayız ama trende herkes Türk. Tanıdığım herkes Almanya civarlarında iniyor, vagona şişko şişko hanımlar biniyorlar. Hepsi de ter kokuyolar. Kafam allak bullak, neden Hollandaya gidiyorum, anımsamıyorum bile. Hangi durakta inicem, kimi görücem, nerde kalacağım? Tek bildiğim param olduğu, akıllıca harcarsam beni rahat ettirecek kadar çok param olduğu. Ama aklımı yitirdikten sonra paranın Allah belasını versin diyorum. Veriyor, sabahın 9 unda annem terası yıkıyor, uyanıyorum. Suyumuz az diyorum! Çamaşırları sana asayım istersen diyor. (aslında demiş, ben ne dediini pek analmadım.)

İneceğim durağı biliyormuş ,sölememiş. Küselim mi ona? İnsan bir rüyamıze girer, artık en fazla ak sakallı dede olarak.

0 yorum: