Vasiyetim tüm dostlara, türkülerle gömün beni

| |
İnsan ailesini seçemez der hep o ama biz bunun boyunduruğunda kalacak kadar aciz insanlar olamadık hiç. Onla kardeş olduk, bizden başka kimse istemese de. Bu gün kardeşimin doğum günü, ona doğum günü mesajı yazarken aşık veysel'in bir türküsüyle girdim söze. "Bin cefalar etsen almam üstüme", diye. Dedi ki; bilgisayarın başına bu türküyü mırıldanarak oturdum ve aynı anda mesajını gördüm, mutlu oldum.

Öz kardeşim de bu gün bir türkü gösterdi. Tam da ruh halime uyan bir türkü. Ve en sevdiğim sanatçının sesiyle dinledim.

Türkülerle serüvenim ise bir günlük değil. Yine bir kardeşimle bulduğumuz en güzel teşbih-i beliğ uygulamalarını yarıştırırken onun benim tüm cümlelerimi ezen cevabı yine bir türküden gelmişti;

-Lambada titreyen alev üşüyor.

Babam da türküleri çok severdi, bir sazı bile vardı. Babamı kaybettiğimde hatırasına başlıktaki türküyle sarıldım hep.

Sazımı asın duvara
Yalnız kalsın bahtı kara
Vasiyetim tüm dostlara
Türkülerle gömün beni.

0 yorum: