Akla Zarar Komplo Teorileri, 1

| |
Bence alisveris merkezlerinin katli otoparklarinin giris ve cikislarini bilerek imkansizlastiriyorlar. Boylece acik parali ve acik otoparklara olan ilgi mecburen artacak.

3 yorum:

efendi efendi dedi ki...

bir arkadaşın avmlerle ilgili (kısaltmanı yerim ist :s pf) tespiti de şu şekilde:
katlarda aşağı-yukarı merdivenlerini yanyana koymuyorlar.mış ki, ()şeklindeki katların hiç değilse ) ya da ( kısmını ilk turda geri kalanı kalanda zorla, zoraki, ne oldu zoruna mı gitti görelim.miş.
i agree.. yee.. de,
yauv zaten alışverişe, hadi alış veriş olmadı diyelim, boş boş bakınmaya gidiyo insacıklar, illa ki o mağazaların tümü dolaşılcak zaten falan yani, ne var iki yöne de aynı noktadan ulaşılır yapsan düzeni..
i agree, yes.

sickprincess dedi ki...

alaaaaaaaaam this is fact babe, ben komplo teorimi dile getirdim. Bole otoparkina bi girion tavana baka baka kullaniosun ole bi dik.

seninki complo olmuyo, ama evet ben de ay egri ay egri

efendi efendi dedi ki...

ne biliyon kzm fekt olduğunu, kim demiş, nerde yazmış, allam ya hep bi muhaliflik, hep heğğp...
pff..