Gokten Meg Ryan Yagsa, bize Er Ryan Duser, onu da gelir kurtarirlar..

| |
Ya da colde su arasam utu bulurum ....

Neyse ben cok sansliyimdir, nankorluk etmeyeyim. Ama hem izmir'e gidilirken hem ankara'ya gidilmesine olsun secim yapayim nolcak derken, ayni tarihte kpds oldugunu ogrenmem birden kiymetli vecizelerimizi bana hatirlativerdi.

Hadi hayirlisi, bu arada aklima yattin, bodrum bodrum..

4 yorum:

eFeNDi dedi ki...

sana en klişesinden genelleme yapıcam dur - naçizane.

"insanlar(ın çoğu) başlarına iyi birşey geldiğinde 'hep de beyle oluyor,ne şanslıyım oleyo' demeye değil de kötü bir durumla karşılaştıklarında 'ıssız bir çöle düşsem yanımda getirmiş bulunduğum üç şey filips, boş bi de tefal ütüdür zaten olsa olsa' demeye (nam-ı diğer söylenmeye) meyillidir."

sickprincess dedi ki...

insanlarin cogusu ole diosa bi bildikleri vardir bence.

zaten cozduum kpds testleri de fecii durumda, ayrica havalar isinmadi, ayrica sey de kotu. himm ne kotu, ne biliim la hayat guzel iste, cok sukur!

fatih dedi ki...

şanslı olduğunu düşünmen gerçekten güzel mesela ben kendimi şans konusunda bahtsız bedevi olarak görüyorum

sickprincess dedi ki...

Benimki de reddedilcek sans degil ki? Param olmaz, 10 senede bir ikramiye veren sirket bana maas vermeden ikramiye verir, yerden arkadas elli kurus bulur, hirslanirim 1 lira bulurum, sinavlarda atarim cogunlukla tutar, hic calismadigim dersin sinavinda genel yorum sorarlar, yirtarim falan filan diye uzar gider :)).