Cibidik Cibidik!

| |
Simdi dusunun ki size diyorum ki, cok kelepir bi tur buldum, tum avrupayi geziyor, 5 yildizli otellerde kaliyor, ustelik turkiyede x gunluk tur k liraysa bunda 1,5k. Kafasi calisan anlar, bu extra makul bi durum. Siz bana ne dersiniz, way kardesim, canim, dunya guzelisin sen, meleksin, ultra akilli, super sevimlisin, yok mu bu turda yer, bize de ayarlasan. Ben size ne derim peki. Aahhaha, ole miyim cidden, tamaaaaammmm, kac kisilik. Geliceksiniz ama di mi? Sizden cevap gelir:Gelmez miyiz bee, cillop.

Neyse sonucta gelmezsiniz, illaki bisey cikar. Hele ben onceden kayit oldugum icin bana 1,5k size 1,51k ise bu da size bahane olur. Sen bize 380euroya hallettim demistin, 383,3 olunca cok geldi, bilmemkimler gecen sene 382,99a gitmis, biz bir de oraya bakicaz falan. Pazarlikla 381,7ye kapatirsiniz diolar bu kriz ortaminda.

Neyse kimseye birsey sormuslugum yok. Ama soz vermekten, sonra sacma sapan bahanelerle yapmaktan vazgecmekten bikmadik! Cok itici oluyoruz. (Ben genelde kendim vazgecmem, kesin birisi beni buna zorlamistir, kendi capimda vicdanim rahat, ama vicdani olmadiklarina inandiklarim, ki bu yuzden rahat hissediyorlar, siz hala cok iticisiniz!)

0 yorum: