Psikolojik Cozunumler - Sac bas kargasasi

| |
Su sacina naparsa yapsin guzel gorunen kadinlarin neslinin tukenmesi lazim. Acilen hem de. Bir de biz yapsak maymuna benzeyecegimiz makyajlarla bile uyuyan guzel masumlugunu kaybedemeyen guzeller.

Su sac bas mevzusuna geri donersek. Sacini tepede topluyor oluyor, yarisini toplamayi unutuyor oluyor, dibinden tiftiyor oluyor, duzlestiriyor oluyor, karistiriyor oluyor. Uykudan kalkiyor, yine guzel oluyor. Keramet sacta mi bu guzeller guzeli arkadaslarda mi bilemiyorum ama oldukca da kiskaniyorum. Siz ne melem insanlarsiniz arkadas, benim vaktimi calan salkim sacaklar siz ne yaparsaniz yapin basinizda tac gibi duruyor. Insaliga ozellikle de ince telli, duz sacli kadin irkina gareziniz mi var, nispet yapar ki dolaniyorsunuz.

Sirf bu kiskancligimdan senelerce sacimi renkten renge boyadim. Eskiden sari sac mevzuu gecti mi ben yapsam cingeneye benzerim dedigim derken sactigim tukurukler, guclerini birlestirdiler, ben de artik cakma sarisinim. Ama sekil konusu oldugunda olmuyor, ben ne yapsam olmuyor, saclarim sizin icip icip kusmus halleriniz kadar bile guzel durmuyor.

Neyse farkinda olundugu gibi hala kerameti saclara bagliyorum atla deve de guzel degilsiniz bazilariniz, bu da bi gercek yani. Hemen havaya girmeyin derim ben size.

0 yorum: