Every you Every me

| |


Bu gun baktin bana, 70 lerde genc kizliga ilk adimlari atmistim, benim sekilledigim seneler o senelerdi dedin. Ajda Pekkan idolumdu, sarkici olmaya beni o ozendirdi... Ben genc bir kizken seni dinleyemedim, dinlemedim.
Ben sarki soylemek istedim, bana bir kalem, bir kagit bir de kocaman kitap verdiler. Sevindim. Dedim yazarim, soyleyemezsen yazarim. O da olur. Dediler yazma, coz. Meger o koca kirmizi kitap bir suru soruyla doluymus. Dertsiz basimin derdi oymus. Durmadan cozdum, cozdum, cozdum. Tam dokuz sene elime ne verdilerse cozdum. 3 Kere odullendirildim, cozdum diye. Anadolu Lisesi, Fen Lisesi, Universite. Tam hizimi almistim, bitti. Neyse LES var diyolar, hic acimam onu da cozerim. Bu arada sarkicilik yalan oldu Aysegul Abla. Boyle Sibel Abla'ya da soz vermistim, dansoz olucam diye, o hepten yalan. Kabiliyetsizim zaten. Ama dedim icimden, soylese miydim. Senin kadar resimlerde guzel bakabilir miydim? Bir aysegul vardi soyunmadan seksi seksi sarki soyleyen. Bir de bu kiz var derler miydi. Umran demezdim kendime herhalde. Su derdim olmadi, Asli derdim. Umran demezdim, diyemezdim, dedirmezlerdi. Der miydim?

0 yorum: