Kas Yaparken Goz Cikarmak...

| |
JACK i ben yeni tanidim. Bizim JACK canim bu, JACK DAVID. Dogum gunumu kutladi. Mutlu etti beni. Yarin da arkadaslarim kutlayacaklar, mutlu etmek icin beni. Ne kadar guzel bir olay bu. Birini mutlu etmek icin ugrastigin bir gun. Isini gucunu birakip...
Ben sevmem hergun sevgililer gunu, her gun anneler gunu muhabbetlerini. Tek bir gun mu mutlu edecekler seni diyen bok yesin. Bu insanlar islerini guclerini birakiyorlar, geliyorlar. Annesinin yaninda sarki soylemeyen bu guzeller, dunyanin en aptal sarkisini senin icin soyluyorlar, utanmadan, gur sesle. Bunu kucumseyen zihniyet ucuncu sahis olsun diyorum.
Bir de tiyatro yaptilar benim icin bu gun. Ama beceriksiz benim canim arkadaslarim, hepsi ayni rolu oynadilar. Cok uzuldum, hevesli hevesli sarilcaklar opcekler beni diye beklerken, msn den tek satir entry girdiler. Iyi ki dogdun. Ay oleyim dedim bir an. Kas yapalim dediler, gozum cikti aglamamak icin ugrasmaktan.

0 yorum: