What the f.ck

| |
Şimdi yazacaklarım sadece bahsedilen meslekler içindeki bir takım kendini bilmezlere yöneliktir, işini doğru dürüst yapanlar hiç alınmasınlar.

Eskiden bazı reklamcıların bizi gerizekalı sandığına inanırdım, sonra aynı sevimsizlik bazı habercilerin de üzerine bulaşmıştı. Şimdi anladım ki bazı gazeteciler, olayın heycanı ile zeka geriliği problemi yaşıyorlar.

Röportaj yaparken açıkca verilen bir soruya açıkça alınan yanıtı aynen tekrar etmek, herhalde;
"Kafa durdu abicim, du' ben biraz vakit kazanayım", mantığıdır. (Hangi mantık? sorusuna cevabı henüz bulamadım! Bilim adamlarına bırakıyorum bunu.)

Bir de şu şehit çocuklarına alınan ayakkabıları, "Artık onların ayakkabıları var", diye anons eden haberci arkadaşlar da bir takım sorunlar yaşıyorlar sanıyorum. Fakirler de ayakkabı giyer, hatta her şehit evladı fakir, muhtaç olacak diye bir şey yok başlıklı hayat derslerinden kalmak, mutlaka bakanlık onaylı tam teçhizatlı bir hastane raporu ile onaylanmış bir soruna tekabül ediyordur herhalde!

0 yorum: