Atasozleri, Deyimler -1

| |
Ne zamandir sevdigim atasozleri deyimleri bir yerlerde toparlayayim istiyordum ki, bugun bundan daha eglenceli bir seyler aklima geldi. Buyuklerimden duydugum ve anlamini bilmedigim deyimleri internette arastirirken, cok ilginc ve bence komik guncellenmis versiyonlarina rastliyordum. Bunun yaninda Meg Ryan, Er Ryan gibi yeni uydurulmuslari da cabasi, en iyisi bunlari yazmak, hem eglenmek hem de okuyani eglendirmek olsun dedim. Muhtemelen muthis yaratici bir insan olmadigim icin baskalarininkini aktarmaktan ote gidemeyecegim ama kimbilir belki oyleydi boyleydi derken benim de aklima birseyler gelir.

evet ilk olarak en sevdigim ata sozlerinden;

magrur olma padisahim senden buyuk Allah var'a alternatif

magrur olma basbakanim senden buyuk medya var :).

Eksi sozlukten komik birinden alinti deil resmen calinti oldu. Du ben ismini yaziim, ladyshallot'mus. bayan sankim, neyse tenks beyb!

0 yorum: