Ben metrobusu yanimdan gecerken goruyorum

| |
Efenim gecen sene metrobus nanesi piyasaya cikmadan once buralara taa aksaraydan otobus, olmadi topkapidan minibus vardi. Kimsecikler is cikisi 5 otobusu haric kimseciklerle illaki munasebet icinde bulunma durumunda kalmazdi. Ne munasebet.

Neyse ne zaman metrobus cikti, sirf insanlar metrobuste telef olsun diye, hatlar kisaltildi, elalem manyak edildi, herkescikler, parasiyla trafikten zorla men edildi.

Ben deniz de dort teker mucizesini o vakit cebren ve hile ile kesfe zorlandim, o gun bugundur, kalabaliklar icinde yalnizim. Dort tekerin mucize olmasinin tek nedeni insanlarla munasebetten kacinmada ustalasabilme, munasebetsizlere rastlama ihtimalinin de dusuk olmasi. Ama dikkat, seyir eksikligini doguruyor. Gerci buna da imkan veren trafik diye bisey var.

Zamanla trafikteki insanlari sinifliyorsun. Hizli giderken, durkalktaki kadar arkana yaklasik, selektor ve korna gibi uzuvlariyla insani taciz eden fortcular, degisen kosullari kufur yemeden algilayaman hatunlar, araba kullanirken yalnizliga katlanamayip telefona sarilan, ve uc kurus beyinlerini de radyasyondan kaybeden gerizekalilar.

Neyse boyle boyle bir cok sinif var, ve bu siniflarin bir cogu istisnalar kaideyi bozmayacak sekilde, cinsiyet bagimli. Hos bozani da sinirle bi skeilde karsi cinse geciriyoruz zaten.

Gecen onumde bir araba gidiyor, sag aynayi tam acmamis, sol gokyuzune bakiyor, dur kalklari iki araba mesafe acilmadan algilayamiyor falan. Kivircik da mivircik saclari gorunuyor. Anam dedim, manyak kari, ben kacarim senin arkadan, anaa kactiydim ne goriim, erkekmis. Allah senin canin almasin, erkek insan seni! Neyse o arada kacarken sag aynadan arkayi kolluyordum, burun ameliyati yapan birini farkettim, pis herif dedim ki, plastik cerrahimiz bayanmis. Oydu oydu, kendisine mukemmel bir bruun yapti, bok bocegi olsan, yuvarlana yuvarlana girersin iceri, ole estetik burun delikleri.

Bir baska zaman kendini yola atan yayalar, uyurken onune gecince sinir krizi geciren amcalar, uzerinde devlet yazan her arabayi gecis onceligi var sanan mallar la ilgili yazilarimizda sizlerle bulusmak uzere.

Esen kalin.

3 yorum:

eFeNDi-Ci dedi ki...

vahayyy
sana mütömadiyen (sana anlattıklarımı çoktan bloğa postlamış olmam alakası ile) bilinçsizce yapmış bulunduğum II.baskıların tadını ahanda şimdi ben de aldım ahah sandığım kadar leziz değil imiş meğer :p
metrobüsün şu reklamlarda kullandıkları versiyonu (ki o mu orijini acep?) naağadar iyrenç di mi?
dar çirkin böcek & gibi pf.

sickprincess dedi ki...

sen teknolociden, modernlikten ne annarsin, ucaklarin burnu gibi yapiolar, surtunmeye bagli guc kaybini azaltiolar. Peheyy.

eFeNDi-Ci dedi ki...

nağadar yusıfıl olduğu çirkin olduğu gerçeğini değiştiriyor mu? sen ondan haber ver bana.