EgzozIst - Koc Kamil Koccc

| |
Yeminle koca binsem daha hizli gelirdik. En azindan istikrarli davranirdik, manisada 15dk, balikesirde, bursada, susurlukta yarimsar saat, vapura binmeden sokak lambasi isigi altinda yorulmus gozlerle 50cep boyu sayfa... Ne gerek var allasen. Ustelik aracta melek yuzlu, minik bir iblis. Insan 11 saat yorulmadan ciglik atar mi? Tamam annen cakma serpil cakmakli olabilir, bu senin o minnacik yasta seytanlarla pazarliga da suruklemis olabilir, ama fizik denen birsey var, ses var teli var. Bam teli olsa kopar, sazin teli bile kopar, kopmazsa parmak kopar. Tam 11 saat, molalar dahil, hem uyanik hem ciglikcigliga. 

Yan sanayi serpil cakmaklinin otobusten inerkenki 3-5dk ondeki araci bekleme esnasinda lanet olsun inemedik su lanet otobusten demesi, ben dahil onlar eksik, 52-4+1muavinin sinir bozukluguyla kahkalarla gulmesine yetti. Cok yasa serpilimsi abla, herkes seni oldurmek istese de , son espirinle hem kendi canini hem de bizleri mapus damindan kurtardin. Herkesin seni bugun birilerine anlattigina eminim, unlu bile oldun sayilir.

Neyse ben kendi adima cok onemli seyler ogrendim bu yolculuktan. Bir daha kibar kibar yolculuk yapmak varken, asla ve asla koctu, .....ti falan, yakismiyor. Ayrica cocugum olursa dovucem (korkutmak yeterse amenna ama kesinlikle simarmamali), susturamazsam esim beni dovsun, o susturamazsa ben onu bosayayim. Ben o kadar mazlumun ahini almaya, o kadar bedduaya karsi k.cimi devire devire uyumaya cesaret edemem. Bir de bir cantada 10 kavanozun tasindigini ogrendim. Yapinca oluyor arkadas!

0 yorum: