Senlen ben

| |
Senle cok super anlasmiyor olabiliriz, ama ben zaten cok super anlasmaya karsi bi insanim. Dusunsene arada bir didismesek, birbirimize karsi gelmesek, fikirlerimizi catistirmasak birbirimize ne faydamiz olucak.

Ben senle halimizden cok memnunum aslinda, gerekli benzerlik ve uyumlara sahibiz. Misal ay bebeiim, saclarin cok guzel olmus yine tarzinda yorumlar ikimizde de "o ne lan, manyak mi bu?" ifadesi uyandiriyor :). Benim bole insanlari gorunce az icim kiyiliyor, sana da oluyor mu?

Ayrica sen benim kotu ozelliklerimi de kabulleniyorsun, misal alinganlik. Ben boleyim napayim. Alinirim ben, hic de alinmicak taraf bulamam, hemen canim SIKILIR, ayrica laf sokucuyum. O hic guzel degil, onu degistirmeye calisiyorum ama bizim orda isler oyle yuruyordu. Insanlar birbirine kusmuyordu, en azindan kucukken, cunku herkes ayni bahcede oturuyor, ayni servise biniyor, ayni sitede yasiyordu, hep burun burunaydin, anca hincini laf sokarak alabiliyordun. Ben cok ufak oldugumdan kavga da edemedigimden, bi laf sokardim, dovmekten beter ederdim :D. Sonra aliskanlik oldu. Neyse bunu azaltmaya calisiyordum, bunun kabullenilcek tarafi yok, cok cirkin cok kaka.

Bi de ayarciyim ahaha. Onun aciklamasini biliyorsun icime konfucyus kacti, mutluyuz biz onan! Iyi bisey yapioz, zamaninin anlasilamayan picassosuyuz adeta, acliktan olecegimizi bilsek de sizleri renklendirmeye devam edicez. Lan bu hurafemiydi, yoksa pablo-can gercekten acliktan mi ya da ac mi olmustu bakmak lazim.

Boyleyken boyle, efendi insansin sen! Bi'tanesin.

Iki gun sonra fikrim degisirse silerim postu acimam, inkar ederim yazdigimi ama artik zor bence ole bise olmaz (INSALLAH!)

2 yorum:

eFeNDi dedi ki...

:) (kelimeler kifayetsiz kalır efekti)

yok.. bi daha bakındım da, kalmıyormuş, şöyle ki: "inşallah" işlevsiz kalıyor bu konuda, zira (senin de çok iyi bildiğin gibi)insan irade sahibi bi canlı ümro, öyleyse bir axevari deyiş sana-bana-hepimize gelsin: "gerisi size kalmış", fyi.

sickprincess dedi ki...

ben bir arttiriyorum sey

"hatasiz kul olmaz, hatamla sev beni", bizim sarkimiz olsun mu, ayiyiyiyaiayia!

heap heap!