Underground

| |
Su agirdan satma triplerine bir giris dokumani yazan, 101 dersi, kursu veren birileri cikmali. Cunku ben bu isin altindan kendi kendime kalkamiyorum. Bir cok kalkamayan oldugunu da tahmin ediyorum. Sanatci ruhlu mu olmak gerekiyor, misal derler ya baban olse sahnede guleceksin, show must go on diye. Ben birakin birinin olmesini, biri beni terslese aman yeri degil diye surat sarkitmadan duramam. Uzgunsem, bozulmussam, siz de bozulun diye surat sarkitmiyorum ama birakin da bi uzuleyim da, size ne. Agirdan satma da sanirim bunun gibi birsey, ve benim size ne diye bagirmak icin cildirdigim anlarda gerekli olan birsey. Biri seni uzdu ya da kendini agirdan satarsan vay anasini ne cool kiz denilecek insanlarla berabersin. Canin espiri yapmak, eglenmek istiyor, ya da birseyleri paylasmak istiyorsun, ama agirdan satmanin en birinci kurali agirdan satici cok konusmaz kuralini kirmaman gerekiyor. Ben bu durumda sisiyorum, ve arada kacti kacicak aman tutiim, kacmasin seklindeki hava kacaklari hik mik, hak huk gibi garip sesler cikariyor, icimde biriken gaz bende sinir yapiyor. Bunun gorunmez tahliye yollari vardir herhalde, ana dusunun tasavvur bile edemiyorum ki, kendim nasil yapicam. Tam burda kurs, ders, veyahut dokuman okuma ihtiyacim basgosteriyor. Bu insanlarla bir araya gelmemin ilk dakikasina denk dustugu icin de durum hayli vahim oluyor. Yani diyecegim o ki yetkililer bu ise bir el atmali, sosyallesme her genc vatandasin hakki, bu hakkin kullanimi kolaylastirilmali.

0 yorum: