Kafama s..ayım!

| |
Biliyorum, bazen çok derin konuşuyorum.

Büyüdük büyüdük de şahsen yaramadığını düşünüyorum.

Yine her sıradan okul günü gibi bir okul günüydü, yine her sıradan cümle gibi anlam yüklüydü; "Üniversite öğrencisi neden tepkisini göstermez?".

Peki;
1) Yemekhane eylemine katılan başarılı bir öğrenci neden okuldan atılır?
2) Neden hocalar dersten çıkar gider de öğrenci çıkınca notla tehdit edilir?
3) Neden öğrenci tüzükleri okul yönetimi tarafından tekdüzeleştirilir?
4) Neden siyasi yapıya teğet geçmeyen bir olayda Atatürk ilke ve inkilaplarına bağlılık sözü verilir?

Ayrıca;
Diğer milletler, barbar, cani, psikopat liderlerini tarihlerinde yer verirken, neden bizden hiç sütü bozuk çıkmamıştır da tarihte böyle bir lider yoktur?

Neden bu memlekete demokrasi bir türlü gelemez.

Böyle bir milletin evladı olduğum için, üzüleyim mi sevineyim mi bilemedim.

1 yorum:

cartman dedi ki...

Bu ülkede üniversitelerin demokrasi ile idare edilen yerler olmadığını anlayınca bu olanlar pek de şaşırtıcı değil aslında.

Zira kantini polis tarafından ziyaret edilmiş sonra cop ile birkaç öğrenciye demokrasi transferi yapılmış bir okulda okuduğum için bunları okuyunca iç geçirip ah burası Türkiye dedim kendi kendime.

Çözüm sesini yükseltmek, bir şeyleri değiştirmeye çalışmak demek geliyor içimden ama, o zaman da Yıldız Teknik Üniversite'sinde birbirlerini satır ile kovalayan "öğrenci" grubunu gördüğüm zaman geliyor aklıma.

Demokrasi bize bir beden büyük mü ne?