| |
"Dünya henüz oluşmamışken aşk vardı." Bu senelerin uzunluğu ile aşkın gücünü imgeleyen bir anlatım değil. İnanca bağlı, kitap cümleleriden çıkarımsanılmış dogmatik bir olgu hiç değil. Bu utangaç bir temenninin insanı kandırma gücü. Saflık... Ezelden ebediteye uzanışın mütavzı simgesi.

Hayallerimle yaşamak istiyorum. Dünyayı herhangi bir şekilde değiştirmeyeceğim. Dünyamı hayallerimle ya da hayal kırıklıklarımla ebeliştireceğim. Gün gelir ben gideirm,sana yazdığım bu satırlar kalır. Okursun düşüncelerin değişir, banane. Okursun, hayallerim gerçekleşir.

Herkes kaderini mi yaşıyor,inanma buna. İnsan yaşamak istediğine erişiyor, belki fiziken hissedemese de. Çok sevmişim, sevmemişsin ne çıkar. Koyarım ben başımı içimin dizlerine*.

Denizlerin sakin hali dışım fırtınası içimde, tutsak etmem bir dakikalık vuslata kendimi. Güler gezer eğlenirim seninle. Al dolma parmakların senin olsun, dünyanın en güzel gülen gözleri zaten benimle.

Hep mutlu olamaz insan hayatta. Olmamalı. Dışım coşar içim ağlar kime ne. Be giderim aklım bende gönlüm İstanbul'da kalır, iyi bil beni yine de, son bakışın aklıma takılır.

0 yorum: