All I Wanna Hear is The Message Beep

| |
DAYANMAK İÇİN YAŞARIZ ÜZÜLMEK İÇİN DEĞİL.... Bu gün bu yazıyı sarı bir trsanpoter'in arkasında gördüm, servis camından. Bakakaldım, aydınlandım, mutlu oldum. Servis yolculuklarımız bir saati aşkın sürer bizim. Ya konuşa konuşa kelimeleri bitirmiş, ya çalışa çalışa tükenmiş olacak servis ahalisi şöförün arkasında olmadiği sürece hep uyur. Yalniz olmadikça uyumam, ben. Hele favori yol arkadaşlarım Deniz'lerden biri otuduysa yanıma uyutmamda. Bu gün yine bir arkadaşımın gelmesini bekledim, gelmedi. Bir başka arkadaşım oturdu, uyudu. Dışarıyı seyrettim. Martı Jonathan Livingston yanımdaydı. Şöyle bir selam verdim, gene dışarıyı seyrettim. Sonra vahiy indi, bir melek getirsin istedim, sarı bir transporter getirdi. Şaşırdım, ne demek, ne anlamı olur bunun diye. Aman banane! Bak mutlu ol diyor, mutlu ol o zaman. Bazen mutlu olmak, parmak şıklatmak kadar kolay. Ama olmadı, eksik birşeyler var. Neye katlananacağım ben. Onada bir kılıf bulmak lazım. Aman o da iş mi be, kalan yola katlanırsın. Böylece şarkı söyleye söyleye geldim Karşıyaka'ya. Bir de söz verdim, kırmızı ışıkta yanımızda duran transpoter'a. Ama aramızda... Love forever love is free. Let's turn forever you and me.

0 yorum: