browni

| |
Tercih ettigim tek markanin browni reklami bile beni browni yemege ikna edemedi. O guzelim duygu dolu reklam bile dokunmadi bana.Ama yanimda bir buyuk paket tasimayi dusunmuyor degilim. Mantikli o bakimdan..
Bir blog da bir yazi gordum. Guzel bir kizimiz asik olmak istiyorum diye bagiriyor. Gecenlerde bir arkadasima Guzin Abla'lik yaptim, asik olmak istiyor. Dedim cok kolay. Isteyince oluyor zaten. Allah'in sevdigi kulu varsa kesin sizsiniz. Diyemedim. Icimden gecirdim. Asik olmanin cok guzel oldugunu savundular. Dedim nerden biliyorsunuz. Kac kere asik oldunuz. Arkasindan kufrettiginiz insana asik oldugunuzu sanmissiniz. Diyemedim. Icimden geciremedim. Icimde kaldi.
Ben bir kere asik oldum. Kim diyebilir bunu. Ben asigim var. Ask sonsuz. Ask tek. Bir sonraki asksa bir onceki degil. Ama oyleyse bir once ki bir sonraki de ask ise siz mucizesiniz. Bir mucize kadar talihlisiniz. Ask cok guzel bir sey degil. Ama onsuz yasanmiyor. Sizin yasamak icin iki tane nedeniniz var. Siz mukemmelsiniz.
Dorde bese inanmam ama. O kufrettigine asik olduguna da. Varsa oyle bir iddian bana anlatma.
Kocaman bir askim var benim. Kimsenin sandigi kisi degil. Hayir bu ben degilim diyen kisilerden biri sadece. Hic soylemiyecegim bir askim. Bu arada ben bir mucizeyim. Hayatta yasamak icin iki nedenim var benim. Soyle 3 vakte kadar bana bir kismet var. Hayir guzeller, siz degilsiniz. Yolum var. Bir de baligim olsa yikayacagim kendimi.

0 yorum: