Sanki deniziniz götümden temiz!

| |
Güzel görünmek, her kadın gibi benim içinde önemli. Deniz kenarında daha da önemli sanki. O zaman daha bir göz önündeyim gibi geliyor. O yüzden mayo secimim tam bir işkence. Bomba gibi bir manken değilim. Özellikle alt bedenim ile üst bedenim birbirlerini tam tutmuyor. Kaliteli bir şeyler şart. Neyse kı güzide alışveriş merkezleri bu ihtiyacımı karşılıyor.
Tek bunlar bir tatil için tam yeterli olmuyor. Pareo, suda kafandan çıkmayacak saç tokaları, bikininle uyumlu bir şapka, cici bici, minnacık şortlar, plaj havluları vs.
Ben güzel bir teknem olsun, sevdiğim erkekle deniz de açılalım, çırılçıplak yüzelim, saçımız başımız umrumuzda olmasın istiyorum. Deliler gibi eğlenelim, kim daha yüksekten atlayacak yarışması yapalım, acıkalım, ekmek arası yapalım, hızlı hızlı yiyelim sonra tekrar dalalım. Ya da o an aklımıza ne geliyorsa onu yapalım.
Ama ne olursa olsun ne yaparsak yapalım, aklımızda nasıl görünüyoruz kaygısı taşımayalım.
Yurdum insanı benim gibi düşünüyorsa ne olmuş? Belediye hizmet olsun diye donla girenler kampı mı yapmış? Girelim arkadaşlar. Tangayla ya da üstsüz girenleri kabul eden toplum sizi de kabul edecek. Erkek olsam ben de girerdim.

0 yorum: