GAMZE'M

| |
Bir gamzem vardi benim, sag profilime golgesini dusuren. "Bu kiz kimmis?" demden once "Ne guzel gamzesi varmis" dedirten.
Bir Gamze'm vardi benim varligima golgesini dusuren. Bir merhaba alamayan beni tum guzelligi ile bir kenara iten.

Yine bir Gamze'm olsa diye dusunuyorum geceleri. Yine bir gulse dunyam degisse.
Yakici gunesin altinda beni golgesine alsa, korktugum gok gurultulerinde korktugunu belli etmeden bana sarilsa. Sabahin korunde beni uyandirsa, bana is yaptirsa, 40 kilo olsam bile ona uyabilmem icin bana zorla diyet yaptirsa. Limonlu tavuk hazirlasak , karpuz kessek. Gun boyu elma yesek beraber. Sabah sekiz aksam bes mesaimiz , sonra dus aramiz, ardindan tertemiz birbirimize tekrar kavusmamiz.

Insan omru kac insan sevmelik kadar uzun bilemiyorum. Ama insan 17 sene birini sevmisse geri kalan (omru-17) sene kadar o insani sevmeye devam ediyor.
Gamze'm burda degil ama o her gece beni gormeye geliyor.

0 yorum: