Hey Mr Jones!

| |
Ah ağkeğpeğ parti olalı, böyle yalakalık görmedi. Sick princess anasından doğalı televizyona bu kadar sinirlenmedi.
Zeki Müren öldüğünde bu kadar kızmamıştım ana haber bültenlerine. Radikal reklamları bu kadar canımı sıkmamıştı. Mahallenin muhtarları acı sorgularken medya bana bu kadar batmamıştı.
Evet olmuş, doğu da cep telefonu ışığı ile kulak muayenesi yapan ebeyi aydınlarımız, başbakanamız tebrik etmiş telefonla. Kimse sormamış, sen neden doktorluk yapıyorsun diye. Ben de soramadım. Sakın sormayın. Bilmesinler köylerimiz da doktor olmadığını. Kimse anlamamalı ebenin yetkisini aştığını.
Ebe takdire şayan da edenler yanlış olmamış mı?Sağlık bakanı da plaket verirse artık susmam. Susamam. Vatandaş susar, susmalıdır hükümeti var ama deliyim ben duramam. Var mı başka deli? Hep beraber Ankara'ya gidelim mi?

0 yorum: